marihuana
Mrkvon
Dobry den..kouril jsem asi rok a pul marihuanu a tted 3 tydny nekourim,,,mama mi bude delat o vikendu testy takovy ty levny asi za 100 z lekarny(z moci)myslite ze budou pozitivni??a slysel jsem ze kdyz pred testama vypiju dost citronku ze testy nebudou pozitivni to je asi hloupost co??dekuju za odpoved

Odpověděl:
Zdravím vás, no, záleží na tom, jak často a v jakém množství jste marihuanu v průběhu toho roku a půl kouřil. Pokud denně, je možné, že test bude pozitivní, pokud 1 - 2x týdně, pozitivní nejspíš nebude. THC je z moči zjistitelné až 30 dní, vyjímečně i déle, od posledního užití. Záleží na délce a intenzitě předchozího užívání a také na individuálním metabolismu organismu. Při občasném užívání bývají testy negativní za cca 14 dní. Dobu detekce nějak zkrátit nejde, ani pitím "citronku". Hodně štěstí.