extáze
peta
dobrý den dala jsem si dva koláče, měla jsem to asi po páté v životě,, a jdu tedkom k doktorce na odběry krve protože mám chřipku, najdou my to v krvi když sem to měla před 3 - 4 dny??

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud půjdete na rozbor krve v rámci běžné lékařské prohlídky, testy na přítomnost drog Vám nikdo dělat nebude. Lékařka by k tomuto kroku musela mít důvod a musela by Vás o tom informovat. Takže obávat se nemusíte, nicméně bych Vás ráda upozornila, že užívání extáze, byť příležitostně, je riskantní počínání (a nejenom kvůli testům) – můžete si o tom něco přečíst na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách. Mějte se hezky. P.S.: Pro Vaši informaci: Extáze je detekovatelná z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne a z krve je detekovatelná 1 - 3 dny od posledního užití.