marihuana
rob
Dobrý den. Děkuji za odpověd ten test určitě vyskoušíme. Budu rád když mi poradíte kontakt s kým se o tomto problému poradit. Ještě se chci zeptat, matka se chtěla domluvit s doktorem na odběru krve. Má doktor povinost to někam hlásit pokud by byl výsledek pozitivní ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Váš dotaz byl již odpovězen pod kódem 164106, máte tam i kontakt na kolegy z Kontaktního centra Břeclav. Bylo by dobré se s K-centrem spojit a dohodnout si osobní konzultaci. Jestliže budete provádět test z moči, test z krve již není zapotřebí. Pouze v případě, že by výsledek testu z moči byl v rozporu s tvrzením testovaného, bylo by dobré výsledek potvrdit toxikologickou laboratoří a vyloučit tak falešnou pozitivitu. M.K. PS: Lékaři výsledky testů sami od sebe nikam nehlásí, zdravotnická zařízení jsou vázána ze zákona zachováním mlčenlivosti.