houbičky
tera
chtela ych se optat je podzim,tudiz lysohlavky jsou pro me ted bezmala na prvním místě. Asi před dvěmi týdny sem jedla okolo 20-25 hub denne,asi tejden. převčirem jsem si dala kolem 35-40 malinkych hubek. A byla jsem nemálo otrávená,ležela jsem,bylo mi zle,a myslela jsem ze sem se zblaznila. Myslim ze to byl asi bezmala stav mezi vedomim a nevedomim,a spis to bylo k tomu druhymu. Jelikoz sem si pripadala tak hloupá,nevedela jsem co to je svět,nechapala jsemm vubec nic,proč žiju,ne že by to byla deprese k sebevrazdě,jako slova "proč žiju,stejně to nemá cenu,nikdo mě nemá rád" blabla.. to ne! ja nevedela co to znamená,koukala sem vytřeštěně kolem sebe a nechapala jsem jak vubec muze zit neco jako clovek a co budu delat.blazen proste. ted pocit ze mi to vlezlo absolutne namozek a ze sem se z toho zblaznila. Uzavírám se do sebe. Se všema se kteryma sem se bavila moje kamoši,i ty s kteryma jsem se bavila na fetu,mi najednou prijdou daleko,nerozumim si s nima a pripada mi ze je ztracim,proste se od nich izoluju,od všeho se prave izoluju.co to je .. sakra??

Odpověděl:
Dobrý den, zdá se, že jste to v poslední době s lysohlávkama skutečně dost přeháněla. To, jak se nyní cítíte, je pochopitelně důsledek a mohlo by se jednat o toxickou psychózu. Při užívání halucinogenů to není zas tak neobvyklé. V případě, že by se váš stav v krátké době neupravil do normálu, doporučuji vyrazit k lékaři-psychiatrovi, který má s léčbou takovýchto obtíží zkušenosti a na základě osobní konzultace bude schopen doporučit optimální terapii. A fakt bych to moc neodkládala. To, že se nyní máte lysohlávkám, ale také jakýmkoli jiným psychotropním látkách (marihuana, alkohol...), obloukem vyhnout, nejspíš tušíte. Vaše stavy by se se vší pravděpodobností nevylepšily, spíše naopak. A bylo by rozumné se jim vyhnout i v budoucnu, neboť psychické obtíže se po užití halucinogenů mají tendenci vracet. (Více informací si můžete načíst na těchto stránkách v rubrice Halucinogeny). Pokud je pro vás dostupná Praha můžete se případně obrátit na specializovanou psychiatrickou ambulanci CADAS sdružení SANANIM, která je zaměřena na řešení problémů, jaký popisujete u sebe. Jestliže je pro vás Praha daleko, dejte vědět region, pokusíme se vám vyhledat podobné pracoviště u vás. Hodně štěstí a ať je vše brzy OK. CADAS Spálená 12, Praha 1, 110 00 telefon: 222 924 245 fax: 266 315 306 MUDr. Jakub Minařík http://www.sananim.cz