Rada zavisle matce
Dobry den, jakou radu muze cekat 40leta matka tri deti, z nichz dve jsou v predskolnim veku, ktera nema nikoho kdo by ji s nimi pomahal a ulevu nasla v ziskani energie z pervitinu a zklidneni v alkoholu. Chtela by se sve zavislosti zbavit, jak by ji nejspis odbornik radil postupovat? Myslim prakticky - kdyz to na vas prijde, jdete se s detmi projit...?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, chápu, že jste zajisté ve velmi složité situaci. Starat se sama o tři děti musí být náročné. Žádáte praktickou radu co dělat, když to na Vás "příjde"...myslím, že věnovat se aktivitám s dětmi je určitě dobrý nápad, ale tak jednoduché to zase není a problém jako takový to až tak neřeší. V této situaci by bylo zcela nejrozumnější navštívit odborné zařízení, které se závislostmi zabývá a tam celkovou Vaši situaci osobně probrat. Nevím odkud pocházíte, ale pokud jste z Prahy nebo je Praha pro Vás dostupná doporučila bych Vám zařízení, které ve svých službách nabízí mimo jiné i program pro matky-uživatelky nelegálních drog. Denní stacionář SANANIM Janovského 26 Praha 7 tel : 220 803 130, 220 800 041, 266 710 489 e-mail : stacionar@sananim.cz PhDr. Preslová Ilona P.S. pro Vaši větší informovanost o tomto tařízení se můžete podívat na stránky www.sananim.cz a zadat Denní stacionář (DST) nebo i komunita Karlov (terapeutická komunita kde se lze léčit i s dětmi). V případě, že je pro Vás Praha nedostupná, napište ještě jednou a uveďte region odkud pocházíte, pokusím se Vám doporučit jiné vhodné zařízení v místě Vašeho bydliště. Vzhledem k tomu, že jste matka tří dětí, myslím, že by bylo dobré dát se do pořádku a předejít tak řadě problémů, které by vás jinak mohly čekat. Budu Vám držet palce ať se Vám tento problém podaří dobře zvládnout a v případě dalších dotazů se na nás klidně opět obraťte. Přeji hodně sil. M.K.