Doporučení.
Emil
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o dobrý kontakt na lékaře,který by mi předepsal Subotex.Ne- boť jsem ho začal užívat,abych vysadil Heroin a jsem nucen si ho schánět na čer- ném trhu.Jsou s tím problémy,který lezou do peněz a zabírají spousta času. Dále bych chtěl znát podrobnosti kolem této věci. Předem děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, ráda vám doporučím zařízení, ve kterém by vám lékař subutex či suboxon mohl napsat, bohužel však neuvádíte region, kde by to mělo být. Je dobré, aby předepisování subutexu/suboxonu doplňovala i nějaká forma psychoterapie směřující k jeho postupnému snižování eventuelně vysazení. Více informací k subutexu najdete na těchto stránkách v rubrice Tlumivé látky - opiáty - Subutex (buprenorfin). Kdyby nebylo něco jasné nebo jste se potřeboval ještě doptat, klidně napište. Celorepublikový přehled zařízení, která poskytují substituční léčbu subutexem si můžete vyhledat na www.drogy-info.cz v pravém sloupci v rubrice Mapa pomoci.(Zadejte si tam váš region a kritérium Substituční léčba - Subutex). A nebo ještě napište a my vám kontakt vyhledáme. Držím palce, ať se vám podaří váš problém uspokojivě zvládnout.