marihuana
rob
Dobrý den potřeboval bych poradit. Moje matka má podezření že můj 16ti letý bratr kouří marihuanu. Potřeboval bych radu kam se obrátit nebo jak prokázat že ji opravdu kouří. Jsme z jižní moravy. Za odpověd děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v každé větší lékárně si můžete zakoupit test, kterým se dá prokázat přítomnost nelegálních drog v moči. Jestli byste měli zájem navštívit nějaké odborné zařízení a tam Vaši situaci podrobněji probrat a poradit se jak dále postupovat, což by bylo určitě nejrozumnější, napište ještě jednou a uveďte jaká větší města jsou ve Vaší dostupnosti, pokusím se Vám vhodné zařízení doporučit. Pouhé provedení testu a získání informace, zda droga byla v poslední době užita (a nebo nebyla), drogový problém zpravidla nevyřeší. Zatím se mějte hezky. M.K.