Dodatek k dotazu 63105
Frogy
Za mesic se chystame s přítelem na společný víkend. Jsem si skoro jista, ze se nevyhneme užití kokainu, i když vím, ze jsem to s nim naposledy asi přehnala, přítel užíval naposledy stejne množství, které ještě kombinoval s alkoholem (podle nej je pak použití méně rizikové, kokain pry cévy zužuje a alkohol zase rozšiřuje...), ale byl v pořádku. Chci se zeptat, jestli se mohou problémy, které jsem uváděla v předchozím dotaze nějak zhoršovat při novém užití nebo stačí užívat menší množství (kolik je asi denni limit?), udělat si pauzu, projít se atd.? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, denní množství nijak přesně určit nejde, je to zcela individuální záležitost, ale určitě byste se neměla snažit "držet krok" s Vaším přítelem. Jestli jsem to dobře pochopila, Váš přítel zřejmně již zkušenosti s užíváním kokainu má i z předešlé doby (narozdíl od Vás) a také je třeba počítat s tím, že ženský organismus může reagovat citlivěji. Nemyslím si, že kombinace alkohol + kokain by byla bezpečnější, jde o kombinaci psychtropních látek a to vždy s sebou nese zvýšená rizika. Stejně jako jsem uváděla v předešlém dotaze, měla byste zvážit, zda-li Vám toto riskování za to opravdu stojí. Jestli si toto "povyražení" nedokážete a nechcete odepřít, určitě byste měla mezi jednotlivým užitím dělat pauzy ( obecně řečeno - čím menší množství a delší pauzy, tím pochopitelně lépe). Možná by také stálo za zamyšlení, jaký máte důvod, že přes minulou velmi nepříjemnou zkušenost do toho chcete jít znovu. M.K.