marihuana
matko
potreboval by som si uplne vycistit telo od marihuany aby mi nenasli nic v moci co mam spravit? poprosiim o urychlenu odpoved a uz 2,5 tyzdna som nefajcil ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pokud potřebujete své tělo "vyčistit" od marihuany, nemůžete udělat nic víc, než marihuanu už prostě neužívat, tento proces detoxifikace nějak zvlášť urychlit bohužel nejde. THC, účinná látka marihuany je prokazatelná v moči 1 až 30 dní, vyjímečně i déle, závisí především na intenzitě předešlého užívání. Při občasné konzumaci se testy negativizují cca 14 dní. Detekce z krve u THC je prokazatelná do 14 dní, při občasném užití cca do 10 dní. Kdy Vaše tělo bude 100% čisté od této látky s úplnou přesností říci nejde, jelikož je to záležitost zcela individuální a každý organismus se s tímto vyrovnává jinak a navíc marihuana může být různé kvality. Ať Vám testy dobře dopadnou a s marihuanou opatrně. M.K.