xxx
jojo zvládím to docela dobre občas se sjedu občas opiju, ale zvládá chodit DO PRÁCE A PLNIT TAKOVÉ TY DOMÁCÍ VĚCI ALE OPIÁTY VLÁDNOU MÉMU SVĚTU JSOU CHVÍLE KDY DROGY NENÁVIDIM ALE JSOU CHVÍLE KDY BYCH SE NEJRADEJI VRÁTILA O PÁR LET SPÁTKY.ASI JSEM SCHIZA ALE JE TO TAK UVIDIME SNAD TO NEJAK ZVLADNU

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, nevím, zda to, co píšete je reakce na odpověď některého z kolegů či kolegyň, anebo se potřebujete poradit. Každopádně si myslím, že pokud Váš život vypadá tak, že se občas sjedete, občas opijete, opiáty jsou centrem Vaší pozornost a ovládají Vás, pak to úplně dobře nezvládáte a s největší pravděpodobností přijde doba, kdy to budete zvládat ještě mnohem hůře. Ostatně i to, že píšete do poradny svědčí o tom, že možná chcete změnu. Takže je nejvyšší čas (dokud ještě zvládáte chodit do práce a nějak doma fungovat) začít svůj problém řešit. S tím Vám nejlépe pomohou v zařízení pro uživatele drog, např. v každém větším městě funguje kontaktní centrum. Pomohou Vám zde zorientovat se ve své situaci a v případě zájmu Vám navrhnou vhodný léčebný program. Kontakty na tato zřízení naleznete na adrese www.drogy-info.cz nebo napište, kde bydlíte a já se pokusím Vám vhodné kontakty vyhledat. Pokud jsem se svou odpovědí úplně netrefila do toho, co jste potřebovala vědět, ničeho se neobávejte a zase napište. Mějte se hezky.