ROzbor krve
Michal
Dobrý den, Prosim vás cca před 14 dněma jsem zkusil Pervitin a potřeboval bych od vás vědět jestli z klasických rozborů krve a moči by se to dalo poznat ještě ? Například kdyby mi dělali rozbor krve a moči na zjištění jestli nejsem nakažen virem H1N1(Mexická chřipka) ? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud půjdete na rozbor krve a moči v rámci běžné lékařské prohlídky, testy na přítomnost drog Vám nikdo dělat nebude. Lékař by k tomuto kroku mu sel mít důvod a musel by Vás o tom informovat. Jinak pervitin je detekovatelný z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve je 1 - 3 dny. Takže pokud jste pervitin užil před 14 dny a pouze jednou, testy by byly i tak pravděpodobně negativní. Nicméně bych Vás ráda upozornila, že užívání pervitinu, byť příležitostně, je velmi riskantní počínání (a nejenom kvůli testům) – můžete si o tom něco přečíst na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách. Mějte se hezky.