Marihuana
Johana
Dobrý večer Můj syn dlouhodobě kouřil marihuanu a už rok má problémy se srdečním tepem a trávením. Je zahlcen plyny, které mu téměř pořád orálně vycházejí ven a vždy se mu u toho zrychluje tep. .Může to být zapříčiněno kouřením marihuány ? Vyšetření srdce a travicího traktu je negativní. Děkuji, Johana

Odpověděl: Jakub Minařík
Konopí pravděpodobně nebude příčinou trávících obtíží, akcelerace tepu, jak jsem pochopil, není vázána na kouření marihuany (pochopil jsem to tak, že syn už dlouho konopí nekouří) A na flatulenci, to je také málo pravděpodobné, že by se jednalo o pozdní následek užívání konopných drog. Soudím, že příčina bude jiná. Zkuste změnu stravy, nějaký přípravky pro úpravu bakteriální floky (zkuste HYLAK FORTE), mátový čaj, někdy pomohou pankreatické enzymy (pancreolan), počítejte s tím, že to je nadlouho. Okamžitá a travalá úprava je nepravděpodobná.