kontakt
iva
Pročítám pravidelně dotazy a zaujal mě příběh pod názvem Petraska.Nevím,zda je to možné,ale ráda bych reagovala na trápení maminky,jsem skoro v té samé situaci a ráda bych jí napsala mail.Vím,že to asi nebude možné,ale i přes to bych jí ráda napsala. Děkuji Iva

Odpověděl:
Dobrý den, je mi líto, ale tato poradna je anonymní a kontakty na tazatele nezprostředkováváme ani nemáme. Myslím, že pro rodiče, jejichž děti mají problém s drogami a závislostí, je optimální vyhledat osobní poradenství v zařízeních, která se na tuto problematiku specializují. Nejen že zde získají možnost konzultace s odborníkem, ale v řadě z nich probíhají také rodičovské skupiny, kde se mohou setkat a předat si vzájemně zkušenosti, které v situacích, kdy dítě žívá drogy, získali. I toto může být významnou oporou a pomocí rodičům při zvládání nelehkého období. Pokud byste vy sama měla o něco takového zájem, zkuste se ještě ozvat a napsat region, můžeme vám nějaké vhodné zařízení doporučit. Přeji hodně štěstí a sil.