lysohlavky
kubas
dobry den chtel jsem se zeptat,pujdu nekdy v lednu na kompletni detoxikacni test a chtel jsem se zeptat jestli se v tom testu daji najít i lysohlavky kdyz je užiji ,u travy vim ze je to podle toho jak casto se uziva a kdyz si ji clovek da jedno za tyden tak na dlouho v krvy neni ale jak je to s temi lysohlavkami predem diky za odpoved na muj prilozeny mejl Leonardo0@seznam.cz

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, nevím, co myslíte tím kompletním detoxikačním testem, ale na přítomnost účinných látek lysohlávek (psilocin a psilocybin) se testy běžně nedělají. Pokud by se jednalo o speciální testy, prováděné toxikologickou laboratoří, pak by tyto látky byly detekovatelné do 3 dnů od užití. Co se týká THC - detekce z moči je 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve je do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Užívání marihuany a zvláště lysohlávek s sebou nese také rizika, přečtěte si o tom něco na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách. Mějte se hezky. P.S: Na emaily v této poradně bohužel neodpovídáme, ale odpověď posílám jako skrytou, takže si ji budete moi přečíst pouze Vy.