kokain
frogy
Ve svych triceti jsem vyzkousela poprve kokain. Prvni davka byla o nicem, druhy tah asi po trech mesicich dopadl skvele - prazdniny, cerstvy vzduch, treti jsem uz ztravila cely den v hotelovem pokoji s pritelem a ten posledni dvoudenni byl o nespocitatelnych lajnach asi po dvacetiminutovych pauzach a pak desetihodinovem spanku nez se dalsi den zaclo nanovo. Samozrejme jsem si o riziku predavkovani neprecetla ani radku, to jsem vsak netusila, ze za den budu schopna vysnupat kolem 2,5g, kdyz vemu v potaz moji 49kg postavu, asi to neni malo..To co nasledovalo pri dojezdu se ted snazim vyhledat na internetu, abych se vyhnula dalsim problemum, ktere jsem si prozila. Zacalo to bolenim bricha-to me vlastne provazelo vzdycky tesne po uziti, pak jsem zacala citit jakoby migrenu, ale bolest se zvysovala a pak ustupovala, nakonec jsem se citila hrozne slaba a najednou jako bych prestavala dychat, hrozne tezce se mi dychalo, bala jsem se, ze se udusim. Snazila jsem se najit nejakou vhodnou polohu, nakonec jsem se citila nejlip, kdyz jsem se prochazela po pokoji. Asi po dvou hodinach problemy prestaly. Muzu znat vas nazor? Zrejme slo o otravu a mela jsem tentokrat stesti? Na internetu jsem nasla neco o anafylakticke reakci, kdy dochazi k otokum, ale spis je to po nejake alergicke reakci. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, myslím, že dalším rizikům se nejlépe vyhnete tak, že se podobným experimentům raději vyhnete. Těžko se takto přes internet zpětně hodnotí, to co se vám přihodilo, ale 2.5g se mi opravdu zdá mnoho. Nehledě na to, že nikdy nevíte, jaké příměsi mohl kokain eventuelně obsahovat. Sama jste uvedla, že jste vlastně v této "jízdě" pokračovali z předešlého dne. Též jste se zmínila, že jste si o kokainu informace pročítala, předpokládám tedy, že víte, že se na této látce se vytváří psychická závislost a jako každá konzumace psychotropních látek sebou přináší i velké spektrum rizik (zdravotní, sociální, právní). Navíc u konzumentů kokainu bývají důsledkem také velmi vážné finanční problémy, když opomenu již ty zmiňované. Je Vám 30 let, zkuste to všechno ještě zvážit, zda-li byste Váš volný čas s blízkou osobou nechtěla trávit trochu rozuměji ( a předejít nepříjemným stavům, jež jste si prožila ). Zkuste o tom popřemýšlet, ale je to samozřejmně na Vás. Mějte se hezky, buďte na sebe opatrná a v případě potřeby můžete opět využít naši webovou poradnu. Hodně štěstí. M.K.