Marihuana
Minnie
Byla jsem půl roku čistá ale poslední 3 týdny kouřim trávu 3x do týdne.naposledy jsem jí měla v neděli 8.11 .kdy budu mít čistý testy z moči ?? dá se to nějak urychlit? jinak 2x týdně trénuju hip hop ... pomozte mi prosím! díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, kdy budete zcela čistá Vám s úplnou přesností říci nemohu, jelikož toto je zcela individuální záležitost a každý organismus se s tímto vyrovnává jinak. Také může být marihuana různé kvality, bohužel, tento proces nijak urychlit nejde. THC, učinná látka marihuany je prokazatelná v moči 1 - 30 dní, závisí především na intenzitě předešlého užívání. Při občasném užití se dá z moči detekovat cca do 14 dní. Prokazatelnost z krve je do 14 dní, při občasné konzumaci cca do 10 dní. Jestli jste poslední tři týdny užívala marihuanu 3x do týdne, radila bych Vám ji již nekonzumovat, abyste se vešla do té hranice občasného užití a tím co nejdříve bylo THC z Vašeho těla pryč. Držím Vám palce ať máte testy v pořádku a s marihuanou opatrně, může do Vašeho života přinést i komplikace, které za to zase až tak myslím nestojí. Mějte se hezky. M.K.