Blance Kačírkové THC
Ika
Dobrý den,moc Vám děkuji za odpověď.Syn měl test z moči pozitivní a přiznal,že THC občas kouří,to že by THC prodával ne.Snažila jsem se jednat v klidu a o všem jsme si promluvili,řekla jsem mu,zhruba vše co jste mi doporučila,i následky toho,pokud by THC prodával,nebo někomu nabízel.Máme spolu dohodu,že souhlasí z náhodným testováním.Navíc syn má od narození LMD a v rodině máme schyzofrenii,tak jsem s nim probrala i tato rizika.Snad to všechno zvládneme,jinak jsem rozhodnutá,že navštívíme Rodinnou poradnu v Jeseníku,která je nejblýž našemu bydlišti.Hezký den.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je dobře, že jste se v klidu se synem domluvila – podle toho, že syn vstřícně reagoval na Vaše návrhy náhodného testování a společného docházení do odborného zařízení, to vypadá, že pochopil, že Vám na něm záleží a že užívání marihuany - zvláště v jeho případě, není žádná „sranda“. V Jeseníku funguje také Kontaktní centrum o.s.Darmoděj, které se specializuje právě na uživatele návykových látek a jejich rodinné příslušníky. Kontakt: K-centrum, 28.Října 885 , Jeseník 790 01, vedoucí Soňa Rozborilová, email: centrum@atlas.cz, tel: 774424560. Otevírací doba: pondělí až pátek 10.00-18.00 hod. Přeji Vám, abyste společně vše zvládli. Když budete mít chuť, opět napište, jak vše probíhá. Mějte se hezky.