thc
nick
Dobrý den, nejprve jsem Vás vůbec nechtěl zatěžovat tímto mým dotazem,ale bohužel po prohledání několik 10tek dotazů jsem se rozhodl, že vzhledem k času bude asi pro mě(za to se Vám omlouvám:) jednodušší Vám ho napsat. Jsem občasným, rekreačním uživatelem marihuany, nic velkého, jen si někdy 2x za měsíc zakouřím.Před pár dny jsem se dozvěděl(zrovna ve špatný moment), že mě čeká v blízké době(5dnů) pro mě hodně důležité příjimací řízení, které vzhledem k instituci vyžaduje i vzorek krve spojený s testy.Teď k mému dotazu, to že se THC z krve vytratí za cca 14dní sice vím, ale chtěl jsem se zeptat, jestli například neexistuje nějaký způsob na urychlení této fáze(sport-vypocení se?atd...)Vím, že asi nic zaručeného neexistuje, ale za pokus to stojí. Děkuji za Váš čas

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, sám jste si již ve zodpovězených dotazech vyčetl, že detekce THC z moči při občasné konzumaci je prokazatelná do 14 dní. Vy jste, ale uvedl, že Vás čekají testy z krve. Detekce z krve je při občasném užití prokazatelná cca do 10 dní. Netuším kdy jste naposledy marihuanu užil, ale nikdy nejde s přesností říci po kolika dnech v těle již prokazatelná nebude. Každý organismus se s tímto vyrovnává jinak a také může být marihuana různé kvality. Tento proces bohužel ničím neurychlíte. Tak Vám budu držet palce ať to dobře dopadne. Mějte se hezky. M.K.