Zoufalost
Milda
Dobrý den. Už 4.roky užívám pervitin začalo to v 15 letech jako experiment bohužel se to zvrtlo. Všechno se mi začalo hroutit, rodina atd... Snažím se už více jak půl roku abstinovat, ale nezvládám to. Rodiče se to dozvěděli asi před 2.lety. Cvíli mě hlídali, kontrolovali... Už nevím co mám dělat jsem na dně nemám odvahu vyhledat odbornou pomoc. Zhruba před rokem jsem navíc propadl automatům. Prosím poradtě mi jak mám postupovat a co mám dělat. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, z vaší situace, jak ji popisujete, je zcela evidentní, že se s problémem snažíte bojovat, ale sám jste se přesvědčil, že se to moc nedaří. Nebojte se vyhledat odbornou pomoc, není to žádná slabost, spíše bych to vnímala jako odpovědnost k sobě samému a nejlepší možné řešení jak tento problém úspěšně zvládnout tak, aby se Vám v budoucnu žilo lépe a svobodněji. Závislost se dá velmi úspěšně léčit, když člověk cítí motivaci a je ochoten na svém dosavadním životě některé věci změnit. Sám vnímáte, že Váš život není v pořádku a též jste zmínil, že k problému drog se později přidali i automaty. S odbornou pomocí máte mnohem větší šanci Váš problém zvládnout a vyvarovat se dalších nemalých obtíží, které s těmito závislostmi úzce souvisí. Napište mi ještě jednou a uveďte region odkud pocházíte, pokusím se Vám doporučit vhodné odborné zařízení, kam byste se případně mohl dojít o všem osobně poradit. A nebojte se, nejste jediný, komu se "to zvrtlo". Budu Vám držet palce a napište. M.K.