poprve pervitin
kika
Dobry den. Rozhodla sem se,ze na party vyzkousim pervitin. Je mi jasne,ze se me budete nejprve od tohodle rozhodnutí snazit odradit,ale sehnala jsem si jiz dost informaci,a sem srozumena se vsemi moznymi negativy i nasledky.Jediny problem je,ze mam mirne zvyseny tlak,tak bojim aby to se mnou nahodou ,,neseklo´´ . Je tedy lepsi dat si poprve radci mensi davku (treba pulku cary) nebo jak tomuhle predejit ? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Kdybych byl hypertonik, tak bych si metamfetamin dal leda za toho předpokladu, že farmakologicky předem zablokuji efekt na srdeční sval. Ale jsem lékař a léky bych si mohl napsat. Vy se nejspíše nebudete chtít se svým lékařem kontaktovat a vysvětlovat mu, nač léky potřebujete. No, pokud máte zvýšený tlak jen mírně a udržíte se v dávkách, které se užívaly terapeuticky (10 mg jednorázová dávka, 30 mg denně) tak by to mohlo být relativně bezpečné, ale jen relativně ve srovnání s běžně užívanými dávkami 10-150 mg. Z toho také vychází, kolik byste si měla dát té čáry. 5%, max 10%. :-)