dotaz
intro
Dobrý den před 23 dny jsem si zkusil šnupnout pervitin v opravdu malé dávce a rodiče mi ted chtěj koupit test na pervitin myslíte že se to tam prokáže?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, rodiče pravděpodobně použijí test na přítomnost metamfetaminu v moči - pervitin je z moči zjistitelný 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Takže pokud jste od té doby pervitin neužil, test by měl být negativní. A pokud Vás to ještě úplně od dalšího experimentování s pervitinem neodradilo - přečtěte si nějaké informace o pervitinu na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách – rizika užívání jsou značná. No a asi Váš jeden experiment s pervitinem nebyl jediným důvodem, proč Vás rodiče chtějí testovat? Když budete chtít, můžete mi o tom ještě něco napsat. Mějte se hezky.