Odborná otázka
Ivana
Mám spíše odborný dotaz - ráda bych věděla, co přesně se děje v mozku při aktuální intoxikací různých drog. Dívala jsem se na vaše info stránky, ale není to pro mě dostatečné. Děkuji za radu

Odpověděl: Jakub Minařík
Na vysvětlení v poradně je to doopravdy moc obsáhlé téma. Ale doporučím vám knížku:
Bečkovská I., Višňovský P.: Farmakologie drogových závislostí, Praha, Karolinum, 1999 Najdete tam základní informace. Nebojte, není moc tlustá, má asi jen 110 stran a stojí 75 korun. Je i celkem srozumitelná, ale chce to alespoň základní znalosti z chemie, anatomie a fyziologie CNS. Ale vzhledem k tomu, nač se ptáte předpokládám, že se alespoň bazálně orientujete. Kdybyste se pak chtěla na něco dozeptat, klidně se ptejte.