Ahoj,potřebuju radu,beru subutex už skoro rok denně,stačí mi čtvrtka prášku na den,abych neměla krize,ale i tak je závislost silná,chci s tím skončit,ale na druhou stranu se bez drog neumím bavit...a bojím se,že to nedokážu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, netuším kam si pro Subutex docházíte, ale určitě by bylo dobré o Vašem vysazení hovořit s pracovníky zařízení, kde je vám předepisován. A také o svých obavách. Spoustě lidem se tento problém podařil úspěšně zvládnout, nevidím důvod proč by se to němělo podařit zrovna Vám. Pokud máte subutex nelegálně, bylo by rozumné kontaktovat odborníka, který by vám pomohl jednak s tím vysazením a současně byste v rámci terapie mohla řešit i to, jak abstinenci udržet a v životě se cítit jistější i bez subutexu. Pokud byste měla zájem někam pravidelně docházet, napište ještě jednou a uveďte region, pokusíme se Vám doporučit vhodné zařízení v místě vašeho bydliště, na které byste se mohla obrátit. Mějte se hezky a nebojte se, určitě to zvládnete. M.K.