jak vypada ambulantni lecba?
Monika
Dobry den, po 5lete abstinenci, ke ktere jsem byla motivovana tehotenstvim a zvladla jsem ji bez odborne pomoci, se mi bohuzel podarilo ke snupani pervitinu vratit. Uz to trva vice nez pul roku a je jasne, ze odborna pomoc je zcela na miste. Rada bych o ni pozadala v prazskem kontaktnim centru, ale pred tim bych si potrebovala udelat predstavu o tom jak proces ambulantni lecby vypada. Muj problem je totiz komplikovany tim, ze se s nim nemuzu nikomu sverit a o to slozitejsi bude do kazdodenniho kolotoce s detmi vlozit nejakou novou povinnost. Tak bych jen rada vedela, co a jak asi dlouho me zrejme ceka. Vim, ze je to nutne, nechci si znicit zivot, tim mene svym detem a partnerovi. Hrozne se stydim. Moc vam dekuji za odpoved.

Odpověděl:
Dobrý den, Moniko. Myslím, že vaše rozhodnutí stran ambulantní léčby je opravdu moudré. Sama asi tušíte, jak by to dopadlo, kdybyste se v pervitinu znovu "rozjela". Pokud zatím berete půl roku, domnívám se, že ambulantní léčba by mohla být to pravé. Asi bych se obrátila rovnou na Denní stacionář SANANIM, který se specializuje na ambulantní léčbu závislých matek s dětmi. Určitě vám poskytnou dostatek informací jak léčba probíhá a jak ji nastavit, abyste současně byla schopná postarat se o rodinu. A i když je to pro vás asi děsivá představa, úplně bych se nebránila svěřit se svému parterovi s tím, že jste si svého problému s pervitinem vědoma a snažíte se ho účinně řešit, protože o rodinu nechcete přijít. Možná by se vám od partnera dostalo podpory a pochopení, se kterou byste vše dokázala snáze zvládnout. Tak to zvažte. Pokud byste v užívání pokračovala, asi je vám jasné, že by se to dříve či později stejně "provalilo" a průšvih by mohl mít daleko horší následky. Budu vám moc držet palce a věřím, že to zvládnete. Děti a vztah za to určitě stojí. Denní stacionář SANANIM Janovského 26 170 00 Praha 7 - Holešovice Telefon: 220 803 130; 220 800 041 Email: stacionar@sananim.cz GSM: 605 212 175 Více informací o poskytovaných službách najdete na: http://www.sananim.cz/zarizeni-18-Denni-stacionar-(DST)/info.html