jaké jsou přiznaky kouření marihuany
Mara
Dobrý den, chci se zeptat jaké jsou příznaky kouření marihuany. Mám podezření, že můj přitel si občas tak 1 až 2 měsíčně dá jointa. Je možné, že po kouření pak nemá chuť na sex? Díky za odpověď. M.

Odpověděl:
Dobrý den, intoxikace marihuanou (resp.THC) vyjímečně může u některých uživatelů působit tlumivě a tím snižovat libido a chuť na sex, zvláště v kombinaci s alkoholem. Nicméně občasná nechuť k sexuálním aktivitám může mít i řadu jiných příčin. Více informací o marihuaně a jejích účincích najdete poměrně obsáhle popsány na těchto stránkách v rubrice Halucinogeny - cannabinoidy, takže to zkuste pročíst a kdyby bylo něco nejasné, klidně se doptejte. Nevím, jestli jste už zkoušela s přítelem o problému promluvit a zeptat se ho jak to vlastně s marihuanou má. Viděla bych to jako nejschůdnější variantu.