referát
Mekky
mohla bych vás o něco poprosit?já mám ve škole zadanou práci na téma,,Drogy v ČR''a newím kde sehnat nejrůznější a hlavně aktuální informace o užívaní drog..nevíte kde bych mohla najít například nějaké grafy o užívaní za poslední dobu?děkuji mooc:)

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, osobně si myslím, že nejlepší by pro Vás bylo si někde domluvit krátkodobou stáž a něco vidět na vlastní oči a třeba si začít dělat vlastní názor. Záleží ale na Vašem věku, do řady programů Vás na stáž přijmou až v plnoletosti. Zdroje na internetu také jsou. Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti má svůj portál http://www.drogy-info.cz/ Tam si také můžete objednat jejich publikace s aktuálními informacemi. Další adresy, které bych Vám doporučil: http://www.drogy.net/ http://www.odrogach.cz/ http://www.adiktologie.cz/ Snad Vám to bude stačit.