rada
gerd
Dobrý den,prosím o radu. Syn se vrátí z toxi léčení/znojmo/ a nevím jak se k němu mám chovat.......co mu mám zakázat....nebo jaká pravidla mu určit-....slíbil jsem mu ,že ho vezmu domů na pobyt a zpočátku mu pomůžu i finančně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je zajisté velmi dobře, že se na návrat syna chcete připravit. Udáváte, že Váš syn bude končit v brzké době léčbu, neuvádíte zda-li bude na jeho léčení navazovat doléčování ( jestli ne, velmi bych doporučila si toto zařídit ). Doléčování je určitě velmi podstatnou součástí léčby drogové závislosti a šance na úspěšné zvládnutí tohoto problému se tímto mnohonásobně zvyšují. Jestliže Váš syn má již doléčování dohodnuto, určitě bych se spojila být Vámi s tímto zařízením a tam a vše co se týká jeho návratu probrala osobně s pracovníky doléčovacího zařízení. Je zapotřebí stanovit přesná pravidla a ty dodržovat. Nevím jaká je Vaše konrétní situace, zda je syn dospělý či nikoliv, zda bude chodit do školy nebo si hledat zaměstnání, toto je velmi individuální a proto je zcela nejlepší vše probrat osobně s ohledem na veškeré skutečnosti, které se k tomu váží. Jestli Váš syn doléčování zařízeno nemá, můžete se pro radu obrátit na kolegy ze Znojma : Kontaktní centrum Netoeer ( víceúčelová drogová služba ) Horní Česká 4 Znojmo tel : 515 264 996 netopeer@podaneruce.cz Jiří Valnoha, Dis Bc. Naďa Paštrňáková mob : 777 916 270 provozní doba : PO 12.00 - 16.00 ÚT 12.00 - 16.00 ST 12.00 - 18.00 ČT 12.00 - 16.00 PA zavřeno P.S. Toto kontaktní centrum poskytuje též poradenství pro rodiče, můžete tuto službu využít i zcela anonymně. Všechny poskytované služby jsou bezplatné. Je mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout si termín konzultace, nemusíte pak čekat a pracovník má na Vás i více času. Tak držím palce ať se Vašemu synovi daří, mějte se hezky. M.K.