pro Janu Justinovou
Sára
Dobrý den, chtěla bych Vám jen poděkovat, před 5 lety jsem k vám v prosinci psala do poradny (bohužel si nepamatuju kod, abych vám mé dva dotazy mohla připomenout). Sice mi to ještě asi rok trvalo, ale nicméně na základě Vašich odpovědí, po tom, co jsem málem ani nedodělala školu a byla úplně na dně, jsem začala se sebou něco dělat. Vyhledala odborníka (u kterého jsem sice byla jen třikrát), rozešla se s přítelem a přerušila veškeré kontakty se svými drogovými ,,kamarády". A dnes? Jsem více než 3 roky úplně čistá, šťastná, úspěšně končím VŠ a smysl života jsem našla v sebevzdělávání, jazycích a cestování. A to i díky Vám:) Tak ještě jednou děkuji moc i celému týmu a tomuhle projektu, který určitě pomohl nejenom mně. Mějte se hezky. Sára

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podobné vzkazy jako je ten Váš vždycky neuvěřitelně potěší. Vaše dotazy jsem našla a jsem moc ráda, že jste se tenkrát dokázala tak rychle z kolotoče drog dostat. Nevypadalo to zrovna růžově, to je pravda. Musela jste být hodně silná, když se Vám to povedlo. Je fajn, že jste si vybrala raději vzdělání a cestování, a taky že se zlepšily Vaše vztahy s rodiči. Jestli je to teď mezi Vámi dobré a cítíte se na to, klidně bych jim o svém drogovém období řekla. Pravděpodobně to stejně věděli nebo tušili a jedno velké tabu mezi vámi zmizí. Možná se bojí o tom mluvit, aby se to nevrátilo, ale to naštěstí závisí na něčem jiném - na Vás a na tom, jakou cestu si zvolíte. A to už jste udělala. Přeju Vám hodně štěstí a úspěchů a taky abyste i dál dělala vždycky ta správná životní rozhodnutí. Jana Justinová