Help!!!
666
měl bych dotaz beru už tu nejakou dobu pervitin a ešte taky jine drogy pervitin čiste nitrožilne :(myslim si že sem na tom docela dobře jakože bych mohl dopAdnout ešte huř tak to myslim proto také pišu .potřeboval bych poradit nejakou v hoddnou pomoc neco ve stylu odvykačky ale dobrovolne že bych mohl třebas kdykoliv odejit děkuji předem za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tážete se na radu...bohužel, z Vašeho dotazu dost dobře nechápu jak to vlatně myslíte. Zda-li Vám jde pouze o detox a tak trochu si odpočinout nebo zda byste rád zkusil pro sebe něco udělat více ( nastoupit léčbu ) a obáváte se, že když nastoupíte léčení - nebudete moci odejít. Léčba závislostí je dobrovolná, takže na ní musíte dobrovolně nastoupit a můžete ji kdykoliv ukončit. Nevím, jak vážně to myslíte se svou abstinencí, ale kdybyste se rozhodl pro život bez drog, absolvovat jen část léčby asi účel nesplní. Léčba závislostí je dlouhodobá záležitost a je zapotřebí projít celým léčebným procesem, léčbu řádně ukončit a navázat na ni doléčováním. Tímto se pak šance na úspěch mnohonásobně zvýší. Bohužel jste neuvedl region odkud pocházíte a tak Vám nemohu doporučit konkrétní zařízení kam byste se mohl obrátit. Léčit se můžete na některém alkoholicko-toxikomanickém oddělení, které jsou součástí psychiatrických léčeben ( pobyty jsou v rozmezí 3 - 4 měsíce ) nebo v některé Terapeutické komunitě pro drogově závislé ( pobyty cca kolem jednoho roku ). Já spíše dopuručuji Terapeutické komunity, jelikož délka pobytu je odpovídající k vyřešení tohoto problému. V případě, že byste opravdu chtěl nastoupit na léčení, je nejlepší navštívit Kontaktní centrum pro uživatele drog, které je Vám nejblíže ( jestli nevíte kam se obrátit napište ješte jednou a uveďte odkud jste ). Pracovníci K-centra by Vám léčbu pomohli zprostředkovat. Na Vašem místě bych celou situaci řádně zvážila, sice teď máte pocit, že jste na tom "ještě dobře", ale závislost se opravdu nikoho neptá a časem na tom už tak "dobře" být nemusíte... M.K.