tráva
roro
Dobrý den, měla jsem dotaz ohledně syna a kouření trávy a kam se obrátit o radu. Zapoměla jsem uvést region - jsme z Brna. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zde kontakt na zařízení u Vás : Kontaktní centrum Drug Azyl Brno Vídeňská 3 Brno tel : 543 249 343 e-mail : drugazyl@podaneruce.cz kontaktní osoba : Libor Šimků mob: 777 916 257 provozní doba : PO až ČT 9.00 - 18.00 PA 9.00 - 15.00 P.S. tak jak jsem Vám psala v předešlém dotaze i zde lze využít poradenství anonymně a bezplatně. Tak Vám držím palce ať vše dobře dopadne. V případě dalších dotazů se opět můžete obrátit na naši webovou poradnu. Mějte se hezky. M.K.