Pervitin
ala31
paní Markéta Kordová Zdravím a moc děkuji za podporu. Opravdu to není příjemné, můžu říct, že je to nejhorší, co mě v životě mohlo potkat. U nás je Adveita, tam jsem s manželem a se synem byla, ale asi to nebylo moc dobré, že jsme tam šli všichni. Víc spokojená jsem byla v K Cenru, naposled jsem měla štěstí, mělo to být setkání rodičů s terapeutem a psychologem, ale rodiče nepřišli, tak jsem je měla jen pro sebe. Všechno mi vysvětlili, myslela jsem si, že to zvládnu, ale realita je horší, bylo to zlé. Ale připravili mě na to, že to bude ještě mnohem horší. Dnes jsme synovi sbalili věci a odvezli na psychiatrii, myslela jsem si, že ho tam necháme na detox, doktorka nám řekla, že na detox se musíme objednat a syn musí souhlasit, s detoxem by ještě souhlasil, ale na následnou léčbu se mu nechce, když tak jen na l měsíc, a to nejde. Nevím, jak to vše dopadne, nevěřím tomu, že to zvládne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jestli jsem to dobře pochopila, jeli jste na detox, ale tam Vás nevzali. Jestliže syn souhlasí s detoxem, bylo by asi nejlepší obrátit se na K-centrum, pracovníci Káčka by Vám jej pomohli zprostředkovat. Navštívili jste Advaitu i K-centrum, takže asi víte, že kousek od Vás je i Terapeutická komunita Nová Ves a tam kdyby se podařilo přesvědčit vašeho syna, aby nastoupil, bylo by to asi to nejlepší. Pobyty v TK jsou sice dlouhodobá záležitost ( pobyt cca 6 až 12 měsíců ) a spousty lidí to vyděsí již zpočátku, ale v léčbě drogových závislostí to časo bývá nejlepší řešení. Uvádíte své pochybnosti a obáváte se, že Váš syn to nezvládne. Někdy je cesta za trvalou abstinencí složitá a někdy se toto podaří zvládnout až přes několik pokusů. Neztrácejte hlavu, vždy je šance začít znova a spoustě lidem se problém s drogami podařil úspěšně zvládnout. Doporučila bych Vám i nadále pokračovat v návštěvách Káčka a využívat služeb pro rodiče, pomůže Vám to lépe překonat toto nesnadné období a lépe se na komunikaci s Vaším synem připravíte. Držím Vám moc palce, aby Váš syn našel motivaci a Vám také hodně sil! M.K.