THC
Oskar
Zdravim. Muj znamy pracuje jako voj. pol. a potreboval by pomoct. Po trech mesicich uplne abstinence po 13 dni kouril travu (cca 2 jointy denne). Zajimalo by mne kolik dni bude trvat, nez nebude mozne zjistit, ze tuto bylinu uzival :-). Prosim Vas, jak dlouho bude trvat nez se latka odboura jak z krve, tak z moci. Dekuji za odpoved. Je sportovni postavy

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, THC, účinná látka marihuany je prokazatelná v moči 1 - 30 dní, vyjímečně i déle, závisí především na intenzitě předešlého užívání. Při občasném užití se testy negativizují cca do 14 dní. Detekce z krve je možná do 14 dní, při občasné konzumaci se testy negativizují cca do 10 dní. S úplnou přesností kdy Váš kamarád bude mít testy negativní Vám říci nemohu. Každé tělo se s tímto vyrovnává jinak a také marihuana může být různé kvality. Tak snad to Vašemu kamarádovi dobře dopadne. Pokud pracuje u vojenské policie, konzumace nelegálních látek může být dost velký průšvih. M.K.