859503 J. Marečková
garf
Dobry den...tak mi napadlo, ze sa prihlasim po nejakom case...abstinujem uz pol roka, priatel ma opustil sam od seba a tiez sa s najvacsou pravdepodobnostou drzi...navstivil som centrum pre liecbu drogovych zavislosti v bratislave ale na skupinovu terapiu som sa nakoniec nedal, bolo mi to proti srsti - tak som si centrum aspon ohliadol, som tam vedeny a v pripade problemov lahsie najdem pomoc (ale dufam ze ju nebudem potrebovat)..bol som aj na hiv testoch a negativne, co potesilo... chcel by som Vam podakovat, svojho casu ste mi pomohli...takze "dakujem" a nech sa Vam aj celej poradni dari v boji proti drogovym zavislostiam a znicenym zivotom... garf

Odpověděl:
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, které se nám, pravda, tady na internetové poradně příliš nedostává. Obzvláště té pozitivní:) Jsem opravdu moc ráda, že se vám daří abstinovat. Gratuluju. Určitě to nebylo jednoduché s ohledem na ty ne úplně příjemné změny a situace, které vás v životě v poslední době potkaly. Je fajn, že jste se obeznámil s odborným zařízením, kam se v případě nějaké krize můžete obrátit. Chápu, že vám skupinová terapie mohla tak trochu "nesedět", i když bych ji rozhodně v rámci léčby závislostí nepodceňovala. Ale myslím, že pokud by na věc přišlo, byli by vám schopni v centru zprostředkovat i individuální konzultace s psychoterapeutem, které by vám vyhovovaly. Ale to jen pro vaše info. Zatím zvládáte, testy HIV vám také dobře dopadly (umím si představit, jak se vám ulevilo:) a vše vypadá na dobré cestě. Takže vám budu moc držet palce, ať se daří ve škole, v rodině a časem ať přijde i nový vztah, ve kterém budete spokojený. Hodně štěstí a ještě jednou díky (i za kolegy na poradně).