dolečovák
angelo
tak jsem opet tady s dotazem, dnes byc potreboval kontakty na dolecovací centra která by mne prijala na dolecovaní. premišlel jsem o tom co jste mi nedávno doporučovali v odpovědi a mate asi pravdu,ze jde o proces lecení delsí potrebnosti aby mněl smysl a tak jít z PL rovnou do ulic by asi nebylo nejštastněj ší rešení, samozrejmně, ze i kdyz s odrenyma usima , ale presto jsem na tom lepe nez pred oněmi tremi měsíci, S pozdravem Marian

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepíšete odkud jste, tak nevím, kam po léčbě půjdete. Některé doléčováky mají chráněné bydlení, jiné nikoliv, někdy je chráněné bydlení spojené se specifickými podmínkami - například mít za sebou terapeutickou komunitu, ... V léčebnách by měli mít kontakty na doléčovací centra a předpokládám, že vám i pomohou s vyřízením žádosti. Kdybyste se chtěl do toho pusti sám, níže najdete odkaz na 2 databáze kontaktů, zkuste se podívat dle regionů a možností co by vám vyhovovalo. Jinak doléčování je moudrý nápad. Výrazně zlepší prognozu. Těch, co přijdou že po léčbě a znova berou, se vždycky ptám co doléčování. Obvykle říkají "já nějak myslel že to zvládnu sám", nebo "nechtělo se mi", nebo "byl jsem tam párkrát a pak jsem si říkal že to nepotřebuju", ... http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/ P.s. Držím palce. :-)