Jak dlouho?
THC
Ahoj,mám malý problém: rodiče se rozhodli,že mi na nový rok,tj. 1 - 31.ledna udělají testy na THC.Doufám,že z moči,protože krev si odebrat nenechám. :-) A chtěla bych se zeptat,jak dlouho se to v moči i v krvi udrží,když marihuanu skoro vůbec neužívám,naposledy jsem ji měla o velkých prázdninách,někdy kolem 15.srpna.Ale teď,od 25.10 až do 1.11 se chystám užívat marihuanu téměř pořád..Jak velká je pravděpodobnost,že budout testy pozitivní?A můžu nějak snížit hladinu THC v mém těle?Předem moc děkuji za odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže máte doby detekce z moči a krve, detekce ze slin a potu kopíruje v zásadě detekci z krve. Platí, že intenzivní hulení několikrát denně po delší dobu umí vyrobit zásoby, ze kterých se pomalu a postupně konopí uvolňuje. THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. P.s. Ohledně vašeho plánovaného hulení - dejte si pozor, užívání konopí s sebou nese i komplikace. Obvykle ne závislost, ale badtripy které neodezní docela, či flashbacky a vyžadují pak psychiatrickou péči. Celkem to vídám. :-)