závislost
assam
dobrý den mam dotaz beru 3roky pervitin z toho 3/4roku injekčně,beru tak jednou dvakrát za týden,myslíte že jsem na tom špatně?potrebuji pomoct prosím a newím jak se vyvarovat tomu kdyz to prijde samo za mnou?a kdyz to uz je u me v kapse tak proste nedokazu si nedat,je to k smíchu ale ja opravdu uz newim kudy kam:(děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zda-li jste na tom špatně a jak, bohužel takto přes internet nepoznám, každopádně konzumaci psychotropních látek bych k ničemu "dobrému" opravdu neřadila. Možná se Vám může zdát, že když užíváte jednou-dvaktát do týdne, že to zase tak hrozné není, ale věřte mi, většinou je to vždy jen otázkou času, kdy se Vaše konzumce bude stále zvyšovat a toto opravdu dobře nekončívá. Zmiňujete, že si již nedokážete "nedat", "k smíchu" to opravdu není, spíše tak na zamyšlenou, zda-li se nepokusit na svém životě nějaké věci pozmněnit a zabránit tak hodně velkému problému, který si myslím, může co nevidět přijít. Myslím, že by bylo asi nejrozumnější navštívit nejblížší Kontaktní centrum (jestli nevíte kam, napište ještě jednou odkud jste a já Vám napíši kontakt na konkrétní zařízení v místě Vašeho bydliště) a tam Vaši situaci osobně probrat s pracovníkem K-centra. Popřemýšlejte o tom a v případě dalších dotazů se můžete opět obrátit na naši poradnu. Zatím se mějte hezky. M.K.