HEPATITIDA TIPU C
XXXXXXXXXXXXXXXXX
PRES ROK ABSTINUJI Z HEROINU JO HULIM VOBČAS ZBLAJZNU NĚJAKYHO PAPÍRA ALE TO JE VŠECHNO, CTĚLA BZCH SE VÁS ZEPTAT JAK JINAK BYCH SE MOHLA NAKAZIT HEPKOU TYPU C NEŽ PŘES BUCHNU JE VYSOKÉ PROCENTO NÁKAZY PŘES POSTEL????

Odpověděl: Jakub Minařík
Nákaza přez postel je pro Hepatitidu C také typická. Když uvážím, že ti, se kterými se takhle stýkáte mohou mít podobnou historii jako vy a dokonce je to pravděpodobnější než u zbytku populace, ... Tak se mi zdá, že pravděpodobnost nákazy není tak úplně zanedbatelná. Je ale výrazně nižší, než kdybyste smažila. :-)
Dejte si na ty drogy pozor. Víte sice, že máte problém s heroinem, ale taková tráva vás dokáže často stáhnout zpátky dřív než mrknete.
P.s. Je otázka, zda vás někdo pořádně vyšetřil a možnost hepatitidy typu C vyloučil.