Partygilr
Dobry den,potrebovala bych poradit,uz nevim jestli me chovani normalni.Byla jsem vzdycky slusna holka.Pak jsem potkala kluka ktery se velmi rad bavil.Kazdy vikend kouril na diskach travu a ja jsem zacala taky.Na tanecnich party jsem zacala brat extaze jak bonbony,4 za vecer.PAkjsem ji brala i na diskach.Prestalo nam to stacit,tak jsme zkusili piko nosem.Berem to tak dvakrat do mesice.Ale kazdy den na to myslim,jak bych si dala lajnu a bylo by mi fajn.Neustale se setkavam s lidmi co v tom jedou taky a kdyz se me zeptaji jestli chci tak nikdy neodmitnu.Ale nechci skoncit jako oni

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, na konci Vašeho dotazu píšete, že znáte lidi co v pervitinu "jedou" a nechcete skončit jako oni. Asi Vás nepotěším, ale jste na nejlepší cestě se k tomuto dopracovat. Sama popisujete, jak Vaše konzumace stoupá a když zrovna žádnou psychotropní látku neužíváte - stejně na ni myslíte. Tak to bohužel chodí a takto také vzniká závislost. Myslím, že nikdo z těch, kteří se rozhodnou pro experiment s drogou, na ní závislý být nechce a je přesvědčen, že jemu se to nemůže stát. Bohužel, dříve či později to může končit závislostí a potížemi, které se závislostmi úzce souvisí. Na Vašem místě bych Váš současný životní styl velmi přehodnotila, protože to, co popisujete, nejspíše nemůže dobře dopadnout. Jestli byste měla zájem (myslím, že by to bylo velmi rozumné) si o Vaší konzumaci pohovořit s odborníkem, napište mi region kde žijete a já Vám vyhledám kontakt v místě Vašeho bydliště, kam byste se mohla obrátit. Mějte se hezky a zvažte to. M.K.