může nás být více podobných
angelo
Pěisociální neschopnost kný den, opět velice děkuji za odpověd, jste mi trvalím povzbuzováním-pěkné, nebot nemám ni žádných přátel a snad je to tak lepší, no na druhou stranu, právě osamělost a disociální neschopnost navazovat přátelství byli též spolupříčinami mích relapsů. Co z toho, když spousty věcí víte z knih , filmů a máte vysledováno z teréní kariéry fetáka i vlastních zážitků. Praktický život a realita jsou jiné a tvdší pro toho, kdo vyrůstal asociálně, tedy bez rodičů, a převážně v státních zařízeních, je nás takových více a je možné se konfrontovat nikoliv s rozmrzelími fracky nadstandartně sociálně si stojících rodiček a rodičů, ale s opravdu zlomenými dušičkami osudem, rodiči, okolím atd. Ne, nemám tendenci přesipovat misky vlastní zodpovědnosti za vlastní život, ale né vše je jen a jen zlomeno a narušeno vynnou vlastní ,často i přičiněním nebo naopak lhostejností okolí, nemám rád frázi za vše si může každý sám ,zvláště říká li se to naučeně bez soukontextu.Ano, já osobně jsem velmi narušený, používám neobvyklé slovosledy-což je jeden z příznaků psyxchopatologie, nemém přijatu vlastní identitu-což značí poruchu osobnosti-je sporné co je vůbec homosexualita a navíc u mne není jisté zda nebyyla důsledkem emocionálně strádajícího a nvývojově nevyváženého dětství utvrzením v dětských domovech a pastácích posléze i výk. trestů.Je možné že pak bylo snadné zvrátit mou dětskou jemnost v průběhu naučených a přijatých rolích do podoby zjemnelosti homosexuála a v tomto směru u mne paradox celibátu věřícího pak zvyšuje narůstající sex.abst.tenze.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Mariane, udáváte, že tyto dvě emocionální oblasti jdou u Vás "ruku v ruce"... co je aktuálně důležitější? Myslím, že v prvé řadě potřebujete trvalou abstinenci od drog a prostor, kde budete moci svoje problémy a pochybnosti řešit. Znova opakuji, že je opravdu dobré, že již jste v léčebném procesu. Mluvte s terapeuty a na skupinových sezeních o Vašich tématech a v léčbě určitě pokračujte. Mějte trpělivost, tento proces je opravdu dlouhodobý a Vy jste na dobré cestě. Přeji Vám hodně štěstí. M.K.