T
teterinka
dobrý den.chtěla sem se zeptat jestli můžu mít toxickou psychózu po požití asi 40 hub.takový ty "haldy" mám jen když si zahulim.(každý týden si dávám piko ale to je v pohodě.mám to vždy jen po jointu a to mi stačí třeba i jen 3 prdy).Přestala sem hulit ale někdy mi ty stavy přetrvávaj i když sem čistá.dá se to nějak léčit, třeba práškama atd...děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, léčit se to samozřejmě dá, ale pokud průběžně dále konzumujete psychotropní látky, tak to není úplně efektivní. Toxickou psychózu můžete mít po jakékoliv psychotropní látce, u disponovaných jedinců může vyvolat i jednorázové užití velmi vážné psychické problémy, které se pak dlouze a poměrně obtížně léčí. Někdy mohou být následky až nevratné. Takže jestli se chcete svých psychických problémů zbavit, v prvé řadě bych vám doporučila nekonzumovat drogy a ani nepít alkohol. Další konzumací se tyto stavy pouze prohlubují a takto se jich opravdu nezbavíte, spíše jdete "naproti" dalším nepříjemným psychickým obtížím. Tak to zvažte, zda Vám to za to stojí. Mějte se hezky. M.K.