Doplnění Co za to - Alkohol, huleníčko nebo prachy?
Peťulka
Díky za rady, Tak jako já bez kondomu nepřipouštím. A třeba tohle nechápu – proč se alkohol říká že není pro děti? Tak to každej ví že škodí když se chlastá furt ale to já nechlastám. Ale to jako škodí víc když je mi míň let? To je asi blbost žejo? A co to jako znamená to že to je nemravný? dyť kdybych měla chodit furt jen s jedním to musí bejt hrozná nuda ne? to si nedovedu přectavit :-( Já miluju adrenalin a to je nejlepší vzrůšo v lese s úplně cizím úchylem. Třeba to bylo nejlepší mysme si psali po icq a on mi napsal že byl zavřenej za znásilnění a já na něho dostala takovou chuť že sem to nevydržela a napsala sem mu kudyma chodím do školy a kam chodím onanovat do lesa (schválně abych ho viprovokovala) a to kdyby viděla máma tak by byla na prášky :-) No ona byla když sem jí to pak vykládala. A proč je promiskuita nemravná? Jakej je v tom rodíl když třeba holič stříhá vlasy chlapům a bere za to prachy, masérka masíruje chlapům svaly a bere za to prachy, a já masíruju chlapům toho.... přirození a beru za to prachy Tak jakej je v tom rozdíl a proč zrovna to nejlepší z toho je nemravný nebo zahálčivý? náhodou u sexu se spálijou kalorie víc než u sedění v kanclu tak jak to může být zahálčivý???? A nebo tenkrát máma se divila hrozně kde sem vzala 300 tisíc a mysela si žesem to ukradla... Ale já sem měla kámoša jednoho dědulu co je majitel kasína a on je ujetej na sázení a já sem ujetá zas na adrenalin a sázení mě baví. A předtím sem se sázela jen s kámošama o stovky nebo tisícovky. Tak když sem vidělala poctivě prvních 50 tisích tak sem se s ním vsadila prvně kdo vydrží dýl šuk... sex a vyhrála sem a měla sem 100 a pak eště párkrát o jiný věci a za měsíc sem měla 300 a on pak semnou přestal kámošit protože bych ho prej přivedla na mizinu :-) A naši zas měli kecy žesi vydělávám nepoctivě tak už se s nima rači o tom nebavím. ale to přece není nepoctivý ne?? Nebo to je taky nemorální nebo návykový nebo co? To je lepší sedět celej den v kanclu a mít zato 20 tisíc za měsíc? Oni nic lepšího neuměj tak sou nasr... žejo? Dyť to můžu za 10 let až budu stará tak si můžu udělat školu a jít makat ne? tak proč musím teď? A proč teda tu morálku ti politici už dávno nezrušili? to snad patří do středověku ne?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, z Vaší reakce je znát, že Vás popudila slova nemravný a zahálčivý. Tato slova jsem použila v nezměněném stavu z § 6 odst. l , písm. c,d) zákona 359/1999 Sb. a upozornila jsem Vás tím na to, že prostituce pro Vás, vzhledem k věku, není zase tak úplně legální činnost (což jste v původním dotazu uváděla). Pokud bych měla reagovat na to, co píšete, asi bychom se dostaly do celkem neplodné diskuse o osobních názorech na to, co je zábava a nuda, co je bezpečné a co rizikové, co je poctivé a co nepoctivé vydělávání peněz. Na to by bylo lepší, abyste si našla nějakou přítelkyni, se kterou si budete moct o těchto věcech povídat. Já jsem považovala za nutné Vás upozornit na všechna rizika, spojená s Vaším počínáním a rozhodně Vám nechci za každou cenu vnucovat, jak se máte chovat. Je to Váš život, Vaše rozhodnutí a jejich důsledky si ponesete. Mějte se hezky. P.S.:K užívání alkoholu v mladém věku - je prokázáno, že čím dříve se dítě setká s alkoholem či jinou drogou, tím větší je riziko pozdějšího zneužívání a rozvoje závislosti (proto existují opatření omezující konzumaci alkoholu dětmi a mladistvými) a poškození zdraví obecně.