hledam alokin
cokolada223
Volám sa Ladislav a žil jsem v Praze 3-roky z toho 2 na ulici. Vlastne ani nie tak doslova pretože som mal svôj sqt. Najdlhšie som prebýval práve v Troji takže som to mal jednu zastávku tramvají od Holešovic kde som poznal niečo užastné. Jak ludí tak jejich zvyky. Som moc rád, že som prežil to čo som prežil. Taktiež som navštevoval vaše centrum ajkeď veľmi nerád pretože to znamenal vždycky _provar jako svine_ bolo to hlavne kvôli tomu, že som potreboval !!čistý" Bolo z jednej strany hrozné ten spôsob života, ktorý som viedol ale vždy som sa z toho nejak pozbieral a dodavala mi silu práve osoba, ktorú som mal a stále aj mám najradšej zo všetkých ľudí v Prahe. Dá sa povedať, že som sa do nej a do jej hlasu, vlasov, očí, úst, prsou, zadečku..... Atď. jelikož jste drogová poradna tak jsem jenom abych dokončil co jsem předtím snažil se rozepsat, proste kdyby se u vás ukázala což je víc než pravdepodobný, ukázala N.D. alias !! ""XXX"" !!! tak prosím, aby jste jí dali na mne kontakt. xxx@xxx.cz. a teď spátky k poradenstvý, já už ani tak nepotrebuji jelikož jsem občan Slovenské Republiky a v Praze jsem měl problémy s policajtama tak se na soude rozhodli mne udelit trest zákazu Českej Republiky.Odcestoval jsem ČR 2-dni dozádu a teď jsem u rodiču a mimo toho 10 dní neberem a predtým som si pychal i když jenom dva a pul roku v Praze pervitin a predtím 7 let šnupal na slovensku a jsem spátky ale zatim se držim ale mám strašny chute. Od drog dál mne drží jenom to, že mám super rodinu, kvuli který nemužu dopustit, aby se opakovala minulost !mám na mysly Pražský smaženi! kradeni, lhaní, podvádení, pretvárky a bástlení kterí tady spusobí to že ........................................................... potřebuju jenom už aby my napsala N. anebo v nejlepším príppade bych ji chtel alespoň ešte každy den cítil její dotek Ďekuji za podporu COKOLÁĎA PS: verim, že vám sit center pomoci vydrží až do chvíle kdy už pomoc potrebovat lidi nebudou.

Odpověděl:
Zdravím vás, bohužel, není v možnostech této internetové poradny zprostředkovat vám kontakt s vaší kamarádkou/přítelkyní. Jediné, co mě napadá, je poslat jí poštou dopis do Kontaktního centra v Holešovicích (adresa viz níže). Pakliže tam dochází, je možné, že si jej vyzvedne a ozve se vám, zaručit to však samozřejmě nemůžu. Doufám, že se vám abstinence i nadále daří. Jinak i na Slovensku existují poradenská centra pro závislé, takže pokud by s abstinencí byly nějaké potíže, bylo by rozumné se obrátit na odborníky v místě vašeho pobytu. Kontakty na tato zařízení najdete na stránkách www.infodrogy.sk v rubrice Pomoc a podpora. Přeji hodně štěstí. Kontaktní centrum SANANIM Osadní 2 170 00 PRAHA 7 PS: V rámci zachovávání anonymity této poradny jsem jméno i váš kontakt smazala.