asi potřebuju pomoct
mildret
piju a piju hodně, většinou od rána, když jsem sama doma. nechodím do práce tak tím zabíjím čas. pořád jsem si myslela, že to mám pod kontrolou, ale nemám. málem jsem si zničila vztah, který pro mě znamená moc. neustále mu slibuju, že s tím skončím, ale zas a znovu ho, a hlavně sebe oklamávám. včera mi došlo, že mu trpělivost dochází, nechci o něj přijít, vím, že chlastat už nemůžu, jen se bojím jak to zvládnu.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, když budete chtít a něco pro to uděláte, určitě to zvládnete, dost lidí to už zvládlo před Vámi, není důvod aby se to nepovedlo i Vám. Jeden z nejdůležitějších kroků jste už udělala – přiznala jste si, že máte problém a že ho musíte a chcete řešit, pokud nechcete v životě přicházet o to, co je pro Vás důležité. Píšete, že příteli stále slibujete a jeho i sebe oklamáváte a že asi potřebujete pomoc. Možná je to opravdu nad Vaše síly a myslím si, že není důvod proč pomoc nevyhledat – s pomocí odborníka či léčebného zařízení mnohonásobně zvýšíte šanci na úspěšnou a trvalou abstinenci, jistě se pak i zbavíte strachu z toho, jak to budete zvládat. Navíc přítel, pokud bude vidět, že podnikáte viditelné kroky k tomu, abyste svůj problém řešila, Vás určitě podpoří a bude Vám pomáhat. Takto přes internet nedokážu posoudit, jaký typ odborné intervence by byl pro Vás vhodný (zda by dostačovala ambulantní léčba či pobytová), ale navštivte AT ambulanci či nějakou poradnu specializující se na alkoholovou závislost a poraďte se o tom, jaký postup by byl pro Vás nejvhodnější. Kontakty na tato zařízení si můžete najít na internetové adrese www.drogy.net v pravém sloupci pod heslem Kde hledat pomoc - databáze kontaktů nebo ještě napište a já Vám vhodná zařízení vyhledám. Řadu informací o problémech s alkoholem si můžete přečíst buď na výše uvedené internetové adrese (Drogový informační server) nebo na adrese www.alkoholik.cz. Přeji Vám hodně síly a napište, jak se daří. Mějte se hezky.