poradna
mamča
Dobrý den. Můj zletilý syn bere pervitin, kouří marjánku. Je agrestivní. Po ulici se mluví pro sebe. Jsme z Liberecka a potřebujeme kontakt na nějakou poradnu. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvádíte ve svém dotaze, že Váš syn je uživatelem drog a žádáte kontakt na poradnu ( ten Vám samozřejmně napíši ). Neuvádíte, zda-li Váš syn je ochotný spolupracovat v tom smyslu, že sám dobrovolně do tohoto zařízení zajde. Též udáváte, že je již zletilý a též zmiňujete agresivní chování, možná bych v tomto případě doporučila, abyste do kontaktního centra pro drogově závislé nejdříve zašla Vy osobně a tam celou Vaši konkrétní situaci probrala s pracovníkem K-centra. Poradil by Vám jak postupovat dále a jak třeba i lépe syna motivovat k tomu, aby i on sám vyhledal odbornou pomoc. Nemusíte se ničeho obávat, všechny K-centra zároveň poskytují poradenství pro rodiče a osoby blízké, všechny jejich služby jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně. Kontaktní centrum Rumunská 5 Liberec tel : 048-2710276 vedoucí zařízení : Mgr. Jan Říčař ( do K-centra lze přijít kdykoliv během provozní doby, je ale mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout si termín konzultace, nemusíte pak čekat a pracovník má pak i více času ) Kdyby Váš syn souhlasil s léčbou je možnost pobytu v Terapeutické komunitě Nová Ves, která bere přednostně uživatele z Liberecka a Jablonecka. Terapeutická komunita pro drogově závislé Nová Ves 55 tel : 048-5146988 vedoucí zařízení : MUDr. Adameček David P.S. V případě, že váš syn bude souhlasit s léčbou hned, i v tomto případě je třeba navštívit K-centrum ohledně zprostředkování léčby. Přeji hodně štěstí, v případě dalších dotazů můžete opět využít naši webovou poradnu. M.K.