pervitin a zorničky
spider
Dobrý den,na pervitinu jsem závislá asi 8 let,beru příležitostně ale se snažím co nejvíc fungovat normálně,chodím do práce, zkouším abstinovat. Problém nastane když někdy ulítnu,je to na mě příliš poznat. Lze nějak ovlivnit příliš rozšířené zornice? Samozřejmě chápu že jde o reakci na drogu, ale u mě je opravdu velká a přetrvává opravdu velmi dlouho. Můžu to nějakým způsobem ovlivnit? Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, rozšířené zornice po užití pervitinu běžně dostupnými prostředky neovlivníte. I když takové kapky existují, jejich užití není bez rizika a žádný lékař vám je z důvodů, které uvádíte, nepředepíše. Spíše mě napadá, že pokud berete pervitin osm let a jste na něm závislá, vaše okolí to na vás časem pozná i bez toho, že by bylo nutné zkoumat vaše zornice. Píšete, že zatím se vám daří chodit do práce, celkem normálně fungovat a zkoušíte abstinovat. Jestli to správně chápu, tak s tou abstinencí se vám to příliš nedaří. Nevím, nakolik je vaše motivace vzdát se pervitinu silná ani co jste už vyzkoušela. Asi bych se na vašem místě, spíše než na prostředky pro zmenšení zornic, zaměřila na tu abstinenci, a to dříve, než si užíváním pervitinu v životě nasekáte nějaké zásadní průšvihy. Zkuste o tom popřemýšlet a zvážit, jestli by nestálo za to, si s tou abstinencí nechat pomoci někým, kdo se na takové věci specializuje. Nu, když tak ještě napište. Zatím hodně štěstí a držte se.