reakce na dotaz marihuana-pro Báru Orlíkovou
=)
Moc vám děkuju za odpověď, hodně jste mě uklidnila. No mamka říkala něco o tom, že půjdu na krev - ani pořádně nevim kvůli čemu, možná kvůli chřipce nebo co. A měla jsem strach, prestože jsem měla naposled na konci června. Totiž když jsem se ptala kamarádky (marihuanu kouří pravidelně), po jaké době by se to tak mohlo prokázat, řekla mi, že klidně i po třech měsících, a jelikož by mamka nesnesla ani cigarety, tak nechci vidět, co by dělala po marihuaně, proto jsem se obrátila na radu odborníků. Ještě jednom velké díky!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste měla marihuanu naposledy na konci června, tak by se to v testech neprokázalo, i kdyby Vám je dělali, ale jak jsem psala, při běžných vyšetřeních u lékaře se testy na přítomnost drog nedělají. THC se dá prokázat celkem dlouho, narozdíl od některých jiných drog, které se dají detekovat v moči a krvi jen pár dní, ale tři měsíce se THC z krve ani moči nezjistí. Pouze při testu z těch vlasů, ale ty se dělají víceméně pouze v kriminalistice. Nicméně při každodenním a dlouhodobém užívání marihuany může být detekce THC opravdu delší než třeba 1 měsíc. Tak na sebe buďte opatrná, marihuana může mít i jiná rizika, než že se na experiment přijde v testech.