doba zjištění
Iri
Jak dlouho přetrvávájí v těle stopy marihuany. hodnoty se rozcházejí - někde čtu 14 dní a někde do měsíce. Potřebuji vědět z důvodu provedení testu slin u dcery¨díky Iri

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, THC, účinná látka marihuany se dá detekovat z moči 1-30 dní, vyjímečně i déle, závisí především na intenzitě předešlého užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Detekce THC z krve je možná do 14 dní, při občasném užití se testy negativizují cca do 10 dní. Detekce THC ze slin je totožná s detekcí THC z krve, tedy do 14 dní, při občaném užití cca do 10 dní. Závisí také na druhu použitého testu a individuálním metabolismu organismu. Také bych si vám dovolila doporučit, než přistoupíte k testování, dopředu promyslet, jaké budou vaše další kroky v případě ať už negativního, či pozitivního výsledku. Testování má řadu úskalí a zpravidla problém s užíváním drog nevyřeší, někdy ho může naopak ještě vyhrotit, každopádně je významným zásahem do vzájemného vztahu. Více k tématu naleznete na stránce www.odrogach.cz v rubrice pro rodiče. M.K.