Alkohol
djsenorpaul
Dobrý den,my smě z města strážnice,. Tak,potřebuju poradit kam atd.. Ale jednou sme to zkoušeli,ale nepujde k doktorovy,prostě ho tam nemůžeme dostat,.Jak ho máme dostat k odborníku přez alkohol?. To je ten problém.. My sme zkoušeli,teda memka,mu vzít peníze aby nemohl jít na pivo,.Dycky je mu koupí cigarety.. Psal sem včera..

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud jste ze Strážnice, bude pro Vás dobře dostupný Hodonín. Zde můžete navštívit Kontaktní centrum pro drogové závislosti(Oblastní charita Hodonín), Pančava 56, 695 01 Hodonín, tel.: 518 343 842, Email: k-centrum.hodonin@caritas.cz , vedoucí projektu: Bc. Josef Čajka, DiS. Telefonicky jsem si ověřila, že zde ambulantně pracují i s lidmi závislými na alkoholu a poskytují poradenství jejich rodinným příslušníkům. Nebo můžete navštívit Psychiatrickou ambulanci – MUDr. Jana Holoubková, která se orientuje na ambulantní léčbu alkoholové závislosti, Skácelova 2, Hodonín, 69501, telefon: 518346930. Pokud nechce jít k odborníkovi taťka, zajděte tam Vy s maminkou a poraďte se co máte dál dělat a jak vůči tatínkovi postupovat, abyste ho donutili jeho pití alkoholu řešit. Je to příliš složitý problém, nelze ho řešit po internetu. Osobní kontakt s někým, kdo problematice alkoholismu rozumí a s kým si budete moci o svých problémech popovídat bude určitě pro Vás také podporou, kterou v tak těžké situaci určitě potřebujete. Tak neváhejte a co nejdříve se i s maminkou dojděte poradit. Držím Vám palce. P.S.:Třeba by mamince pomohlo, kdybyste jí dal obě odpovědi přečíst.