thc v tele
franta
dobry den. mam mensi problem. 19. zari sem si s kamarady dvakrat potahl z jointa. je mi 22 let vazim 80 kg, jsem nekurak a marihuanu si dam maxiamlne jednou za rok. dnes jsem se s hruzou dozvedel, ze pro prijeti do prace budu muset absolvovat lekarskou prohlidku a drogove testy (v medicover v praze). problem je, ze tak musim ucinit do 1.rijna. chci se tedy zeptat, jestli je nejaka sance, ze tyto testy projdu bez problemu? popripade, zda mam tuto prohlidku odlozit (za cenu velkych komplikaci a zbytecnych otazek) na bezpecnejsi datum? mate nejake informace o drogovych testech, ktere provadi Medicover. predem mnohokrat dekuji za vasi pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jaké provádí testy Medicover bohužel netuším, ale pokud jste marihuanu jednorázově konzumoval již 19.září jak jste uvedl, myslím že 1.října se nemusíte ničeho obávat. THC, účinná látka marihuany se dá detekovat z moči 1-30 dní, vyjímečně i déle, v závislosti na intenzitě předešlého užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Detekce z krve je možná do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Takže jestli jste marihuanu konzumoval tak, jak jste uvedl, nemějte zbytečné obavy a termín prohlídky nepřeobjednávejte, vaše testy by měly být se vší pravděpodobností negativní. Pro váš klid si můžete předem orientační test z moči provést i sám v domácích podmínkách, tyto testy se prodávají ve větších lékárnách nebo na internetu a stojí do cca 100,- Kč. Jinak bych Vás také ráda upozornila na fakt, že i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické obtíže. S marihuanou opatrně a ať Vám testy dobře dopadnou. Držím palce. M.K.