Heduskia
Dobrý den paní Kačírková, moc Vám děkuji za kontakt na pana Dvořáka.Kontaktuji ho sama, přítel nechce nikam chodit, prý bude jednou měsíčně odevzdávat moč pro test na THC a vymaže ty kontakty z mobilu. Poradím se s panem Dvořákem na možných postupech.Nenápadně ho doma zapřáhnu a dám pozor aby nebyl sám.Tak to totiž zase začalo.S pozdravem Heduskia

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, děkuji za zprávu, doufám, že Vám (a vlastně i příteli) kontakt s panem Dvořákem pomůže, z toho, co píšete to vypadá, že vše je na dobré cestě. Možná, že se Vám časem povede k osobním schůzkám motivovat i přítele, myslím, že by to opravdu zvýšilo šanci na jeho trvalou abstinenci. Pokud jste se s přítelem domluvila na testování, myslím, že když už se testy budou dělat, nebylo by od věci testování i na pervitin, který přítel v minulosti užíval (tam by ale byl vhodný kratší časový rozestup mezi testováním). A pokud přítel hovořil o tom, že vymaže kontakty na drogové známé z mobilu, předpokládám, že měl na mysli, že se s nimi také nebude stýkat – to je důležitý krok, pokud chce přestat (ale ne jediný). Je dobrý nápad naplánovat příteli nějakou činnost, zvláště pak nějakou příjemnou a společnou. Také nezapomínejte na sebe, nenechte se problémem příliš vyčerpat – každá pomoc má své hranice. Mějte se hezky a klidně zase napište, budu ráda.